2009. január 6.

Új Év...új remények...új családtag

Nagyon utólag Boldog Új Évet Kívánok minden kedves idetévedő olvasómnak!!

Az ünnepek gyorsan teltek, ismét új évet kezdtünk. Elkezdődött az iskola, óvoda a gyerekeknek, nekem meg kezdődhet a nagytakarítás és a varrogatás. Az ünnepek alatt volt időm alaposan végigböngészni pár új foltvarrós könyvet. Ezeket még azon a novemberi "ne vásárolj semmit" napon vettem, amikor is féláras könyvvásárt tartott az Aréna2000 könyvkiadó a városunkban.

Tildas rajongók gondolom tudják miről van szó..szóval ezt nem tudtam kihagyni.

Eddig nem voltam nagy rajongója ezeknek a kis manóknak és egyéb kedves figuráknak, de minél többet néztem őket annál jobban beléjük szerettem. Még sosem varrtam babát, de egyszer mindent el kell kezdeni. Remélem időm is lesz ezekre a kedves manókra.

Egyenlőre egy születési értesítő hímzésének szeretnék nekilátni. 11-ére vártuk bátyám kisfiát, de már 3-án úgy döntött kibújik a pocakból. A legkisebb családtag: Gábor (bátyám 3. gyermeke)
Isten hozott kisember!

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Isten hozta! Kívánunk Neki és csládjának minden szépet és jót!

Andy kuckója írta...

Köszi Julcsi, Tolmácsolom jókívánságaidat a családnak.