2009. január 14.

Meglepetés


Nagy meglepetés ért..még tegnap...csak megint le vagyok lassulva.

Erikától kaptam és nagyon meglepett...és nagyon jólesett. Köszönöm Erika!

Ezt a blogot anno azért kezdtem el írni, mert képtelen voltam egy mezei képtárat megcsinálni. Úgy terveztem hogy ide teszem fel az elkészített varrományaim képét. Aztán szép lassan elkezdtem olvasni mások blogjait, és hozzám is betértek páran. A régi képek nem kerültek fel azóta sem, és lassan többet olvasok blogokat mint varrok. Viszont megismertem sok kedves embert akik ugyan távol élnek tőlem mégis velem vannak nap mint nap. Jólesik hogy kíváncsiak rám, hozzámszólnak és barátjuknak tekintenek. Köszönöm!


A díj hevenyészett fordítása:

"Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"


Nincsenek megjegyzések: