2010. január 31.

Náthásoknak




Iskolában jövő héten jótékonysági bál lesz amire tombolatárgyakat várnak a szülőktől. A komódfiókban kerestem pár megkezdett varrományt amit jó lenne végre befejezni. Tavalyelőtt nagy papírzsepitartó láz volt mifelénk. Ki is szabtam vagy 40 db-ot, de egy tucat még megmaradt, mert összevarrni már nem volt kedvem. Ennek a tucatnak a felét most megvarrtam gyorsan. Ebben a náthás időszakban remélem hasznát veszik majd a báli vendégek.


Igaz ez csak fél ufo és a határidő is nagyon itt van, remélem Iglice azért elfogadja januári varrománynak.

4 megjegyzés:

Julcsi írta...

40 db? Te jó ég! Én már a 4. után ráuntam volna:)
Az a szürke a képen, micsoda? Sehogy nem tudtam rájönni...

Andy kuckója írta...

Kiszabni nem volt nehéz. De kb. a 10. után én is ráuntam. Aztán időnként kértek hogy csináljak, jó volt hogy már félkészen volt a fiókban. De már annyira úútálom látni is. Szerintem soha többé nem varrok ilyet. A képen a szürke izé a kiszabott állapota félkészre varrva. Így várakoznak szépen a fiókban.

DuliRita írta...

Ez most olyan zsepitartó, amit csak rá kell húzni a zsepis dobozra? Vagy ez zárt és csak a pzs-ket kell belepakolni?

Andy kuckója írta...

Szia Rita,
Üdvözöllek Nálam!
Ez olyan dobozra ráhúzós zsepitartó. Az alja nincs varrva.