2011. december 6.

Versenyfutás

Nem a maratonra készülök, csak az idővel kűzdök. Rákukkantottam az előző bejegyzésem dátumára és ledöbbentem, hogy milyen rég történt. Ne haragudjatok kedves olvasóim (nem mellékesen, de üdvözlöm az újonnan érkezőket is), de az idő annyira kevés a dolgok elvégzésére is, hogy a dokumentálásról meg is feledkezem.
Egy gyors áttekintést remélem megengedtek mi történt velem július óta.
Varrós fronton sikerült részese lennem egy szuper kiállításnak/rendezvénynek amit a csoportunk szervezett augusztusban.
Eljutottam Bécsbe az ottani foltvarrók rendezvényére ami szintén nagyon szép élmény volt. Mind a kiállítás, a rendezvény mind a kirándulás amit még beiktatott a csoportunk erre a hétvégére. A két kiállítás között egy Prágai hétvégét is sikerült "megnyernem" úgyhogy panaszra semmi okom.
Szerencsére az ősz is kedvező volt a kerti munkákhoz, betakarításhoz, fahordáshoz, térkövezéshez (na, jó ezt még nyáron csináltam) és a házszigeteléshez. Ez utóbbit közel két hónap alatt sikerült magunk megcsinálni, de kész lett még a hideg beállta előtt. (és még a szomszéd is megdícsért hogy jól kenem az anyagot:))
Aztán hirtelen november lett és én behúzódtam a jó meleg kandalló mellé és gőzerővel kezdtem el varrni. Látszata sajnos nincs képileg, mert mire észbe kapok már el is vitték (szerencsére). Rengeteg apróság készült és készül folyamatosan mert két adventi vásárra is meghívtak.
Mivel ma Miklós/Mikulás napja van azért hoztam pár csizmácskát amik azóta már megteltek ajándékokkal és az ablakokban vagy a kandalló párkányon sorakoznak kis gazdáiknál.
Kívánom, hogy ma mindenkinek ajándékokkal legyen tele a (hó)cipője, csizmája!



2 megjegyzés:

Csandi írta...

Én is örökké futok, és legtöbbször veszítek:((((

Andy kuckója írta...

Téged tényleg csak futni látlak. Egyszer megállhatnánk végre beszélgetni is:))