2014. július 31.

Nyugalomra ítélve

Nem szeretek siránkozni és nem szeretek negatív lenni. Igyekszem pozitívan, mert tudom hogy csak így lehet, csak így megy, csak így tudok "észnél" lenni, csak így tudom túlélni. És jön egy ilyen nap, hogy lejár a gyesem, és itt állok bébi nélkül és vissza kell térnem az életbe és újra dolgoznom kell. És elterveztem hogy belevetem magam (még jobban) a munkába mint azt az elmúlt 1 évben tettem, leülnék a varrógép elé és nyomnám a pedált ezerrel. Közlik hogy még nincs kész a gépem és több hétig ne is számítsak rá, mert külföldről kell alkatrészt rendelni hozzá és talán aug. közepén, de még nem tudják, majd hívnak:(((  Nem nagy dolog és talán nem is ez a baj, csak az utolsó csepp volt a pohárban. Már kitakarítottam az egész lakást kínomban, már szinte mindent lefestettem, már a kézi varrásaimnak is nekiálltam...és felmentem a padlásra.....és egy kicsit megnyugodtam. Bokáig álltam a levendulában....nekiállhatok morzsolni:)))

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

De legalább már tudják, hogy mitől működik és mégsem, azaz mi lehet a második baja.
Nyugi, még mindig itt a lidl-is gép, ha nagyon varrnál!

Andy kuckója írta...

A baj az hogy aki tudja mi a baj, az nyaralni ment 2 hétre. Ez nem is lenne baj, mert mindenki megérdemli a pihenést, csak én nem terveztem addig szabadságolni magam. A lidl-iskét köszönöm, de a szőke nőnek a kis okos gépére van szüksége, mert az tud varrni nem ő:)