2014. augusztus 11.

Cukortartók és a piac mifelénk

Nálunk is van vasárnap régiségpiac, mint sok más városban. Nem nagy piac, legalábbis a fonyódihoz és az ecserihez képest ahol eddig jártam. Régiségpiacnak is csak jóindulattal nevezném, én csak helyi lominak hívom, mert régiség elvétve van csak.  Nem vagyok rendszeres látogató, de időnként ki szoktam menni.
Szeretek sétálgatni a sorok között kincseket keresve. Nem vagyok nagy alkudozós ezért ha rákérdezek az árra és nagyon messze esik az elképzelésem az eladóétól akkor inkább tovább állok. Ha közel vagyunk akkor azért bepróbálkozom. Szeretem az olyan eladókat akik úgy kezdik "500, de 400-ért elviheti". Lehet hogy más erre rávágná, hogy 300-ért elviszem:) Én ilyenkor csendben megnézem hátha találok még valamit nála....és általában találok. Nem nagy dolgokat, de boldog vagyok hogy az enyém lehet a "kettő 500-ért":)

2 megjegyzés:

Csandi írta...

Egyszer gondoltam neki indulok én is, aztán amikor pont egyszer lett, esett az eső...hát ha nem esett volna az én "régiségpiacos" mesém is tovább tartott volna :D

Andy kuckója írta...

Jó lenne ha nemcsak mesélnél itt nekem. Kéne már egy piacos "társ".
Mindenki húslevest főz vasárnap reggel én meg piacozhatok egyedül:)