2014. november 3.

Idén így készülök a karácsonyra

Vannak emberek akiket a sors talán mellénk rendelt valamiért. Ha nem akarjuk akkor is találkozunk valahol, valamiért. Sok olyan emberrel ismerkedtem meg Panka rövid élete alatt akikkel talán soha nem találkoztam volna. Közülük az egyik Réka volt. A gyermekklinikán kezdtünk el beszélgetni ahová a Ringatós lányokkal járt be önkéntesen segíteni. Nem jótanácsot osztogatott tapasztalat nélkül, tapasztalatokról mesélt, őszintén, amivel erőt adott nekem is. Egész más szemmel kezdtem látni a világot és sokat gondolkodtam azon hogy mindezt hogy tudnám viszonozni Neki és hogy tudnék Neki segíteni abban amiben hisz, amit képvisel és ami szerintem példaértékű lehet másoknak. Panka érkezéséve egy új élet kezdődött ami sosem fog visszatérni arra az időre ami előtte volt, Vele folytatjuk mégis nélküle:( Sok olyan termékem van itthon ami régebben készült és nem szeretnék már ilyeneket, ilyen formában gyártani. Valahogy új lapot kellene nyitni, de ahhoz a régit le kell zárni. Ezért készítettem egy albumot ahová feltöltöm a meglévő készleteimet és megveheti akinek tetszik, a bevételt pedig felajánlom az alapítvány javára. Lesznek benne új termékek is, mert készülnek sorban és lesznek olyanok is amiket kizárólag erre a vásárra készítek majd. Szeretném az idei évet azzal a szeretettel zárni amivel elkezdődött, anyagi javakért való küzdelem nélkül, kimaradva a karácsonyi hajrából és a kézművesek csatározásaiból, csak egyszerűen, csendben a magam kis tempójában.
Az albumot itt találjátok, köszönöm ha megnézitek!
Ha szeretnétek csatlakozni hozzám és terméketeket szívesen felajánlanátok az alapítványnak azt is nagyon megköszönjük!!

Nincsenek megjegyzések: